Shop Mobile More Submit  Join Login
How to train your dragon comic by Hukkis How to train your dragon comic by Hukkis
I just saw How to train your Dragon-movie and I LOVE IT! :dummy:
So I wanted to draw something about that movie. X'DDD

In this comic Toothles have drawed something at the sand.
And if Hiccup is going to step on Toothles´s drawing... X''D

SORRY ABOUT THE BAD QUALITY!! DDD8
AND MY BAD ENGLISH! XDD

+100 FAVES?! OMG, THATīS MY NEW RECORD!!
THANK YOU SOOO MUCH!!! :meow:
Add a Comment:
 
:iconandauril:
Andauril Featured By Owner Aug 7, 2014  Hobbyist General Artist
I loved that scene in the movie, Toothless expressions ... :D I want this dragon at home. :heart: He's so adorable! 
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Oct 9, 2014  Hobbyist
YEAH I LOVED IT TOO!! ^^ Absoluetly one of the best moments of the entire movie!!
I also love that how Toothless show so many feelings with his expressions ans even without saying anything! :3
The adorablest dragon ever!
Reply
:iconthedaxter11:
TheDaxter11 Featured By Owner Jul 23, 2014
toothless: i didnt step on your drawing!
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Oct 9, 2014  Hobbyist
HICCUP, YOU'RE UNFAIR !! XDD
Reply
:iconbacon-queen:
Bacon-Queen Featured By Owner Mar 6, 2014  Student General Artist
just earned another fav! Hard Fav 
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Mar 6, 2014  Hobbyist
GOSH! AWESOME! XD THANK YA!!
Reply
:iconaniwablue:
aniwablue Featured By Owner Dec 2, 2013  Student General Artist
So well draw! Wonderful! I love it! :aww:
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Dec 3, 2013  Hobbyist
WHAAAH?? XDD THIS IS SO OLD AND... AHH! THANKS! :huggle:
Reply
:iconaniwablue:
aniwablue Featured By Owner Dec 3, 2013  Student General Artist
You're welcome! :)
Reply
:iconskyedeathwolf:
skyedeathwolf Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist General Artist
Aww cute
Reply
:icontitanicdragon:
titanicdragon Featured By Owner Oct 15, 2012
Love this movie
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist
ME TOO~!! :iconimhappiestplz:
Reply
:icontitanicdragon:
titanicdragon Featured By Owner Oct 18, 2012
Sweet
Reply
:iconwiz-witch:
Wiz-Witch Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Writer
:rofl: I watch this movie on a daily basis and this never quits being funny! I once told my sister that Toothless is saying "I like you-YOU MUST DIE-I like you-YOU MUST DIE" etc.

...I hadn't gotten much sleep that week...But she laughed! My mom actually thought Toothless tried to draw Hiccup (I think that's what she said...she was in a different room...)
Reply
:iconforeverchangngspirit:
ForeverChangngSpirit Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Artist
lol XDXD i love it!!
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist
HYAAAHAHA THANKS! XDD
Reply
:iconforeverchangngspirit:
ForeverChangngSpirit Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Artist
welcome lol XD
Reply
:iconnepetarocks:
Nepetarocks Featured By Owner Nov 6, 2011  Hobbyist Photographer
O.M.C.! i absoutaly lurve it. i wish i ad a Toothles :p
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Nov 10, 2011  Hobbyist
Aawwww thanks. ^^ Yes, Toothless is an awesome dragon. :3 We all love him.
Reply
:iconnepetarocks:
Nepetarocks Featured By Owner Nov 10, 2011  Hobbyist Photographer
yes ALL LOVE Toothless
Reply
:icontswiftie13:
TSwiftie13 Featured By Owner Sep 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
Omg that was one of my fave scenes in this movie!!! Toothless is soooooo cute! I want a toothless
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Sep 29, 2011  Hobbyist
THAT WAS ONE OF MY FAVOURITE SCENES TOO!! XDD I laughed my eyes out of my head! X''D
Reply
:iconmisslelauncher21:
MissleLauncher21 Featured By Owner Apr 24, 2011
just keep doing that hiccup and ull regret it
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist
O-O YES. YES I WILL! THANK YOU! :la:
Reply
:iconphycotoad:
PhycoToad Featured By Owner Mar 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
Toothless

Pannel 3: I KILL U
Pannel 4: I luv u!
Pannel 6: I KILL U
Pannel 7: I luv u!
Pannel 8: I KILL U
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Mar 21, 2011  Hobbyist
XDDD HAHHAA!!! Just like Toothless ^^
Reply
:iconclovertheprincess:
Clovertheprincess Featured By Owner Mar 9, 2011  Hobbyist General Artist
LOL

----
Clover:Shallow why are you staring at me like that-Blushes-

Shallow:What?Ahhh!-Falls over-
--
Did sombody say Percy Jackson?
--
X-ray:Eat my cookie!
Stanley:No...I don't want it...
X-ray:EAT MY COOKIE!!!

~From the book Holes~
--
"With great power comes the great need to
take a nap...wake me later"
~Nico Di ANgelo
--
Jason scratched his head."You named him Festus?You know that in Latin, 'festus' means 'happy'?
You want us to ride off to save the world on Happy the Dragon?"
~Jason Grace
--
"I want some time without you organic life forms"
~Leo Valdez
--
I :heart: Tyson the cyclopes
--
Avatar by joytheweird777
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Mar 10, 2011  Hobbyist
TROLOL XDD
Reply
:icontreasured-rose:
Treasured-Rose Featured By Owner Jan 14, 2011
I love all of Toothless' angry faces. They made me giggle. XD
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Jan 16, 2011  Hobbyist
XDD AWESOME!! THANKS!!
Reply
:iconkityboo:
kityboo Featured By Owner Dec 6, 2010
omg this is soo lol XD
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Dec 8, 2010  Hobbyist
XDDD HAHHAA, THAAAANK YOU! :la:
Reply
:iconkityboo:
kityboo Featured By Owner Dec 8, 2010
yw 83 :iconlagirplz:
Reply
:iconcap-headed-fool:
Cap-headed-fool Featured By Owner Nov 5, 2010  Hobbyist Artist
ooh >XDD Katoin vihdoinjaviimein ton leffan :D <3
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Nov 7, 2010  Hobbyist
VIHDOINKIN VIHDOINKION!!! \O/ ihan paras!! X'DD ♥
Reply
:icondragodino:
DragoDino Featured By Owner Nov 4, 2010
Haha, lmao at Toothless' angry expressions! xD The 7th panel=cutieee!!! ^^ Good job.
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Nov 7, 2010  Hobbyist
XDDD Awww~!!! It was GREAT!!! o/ I love that part!! Thanks!! :meow:
Reply
:iconcatalogcats:
CatalogCats Featured By Owner Nov 1, 2010
Awwwww, what a face! XD
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Nov 1, 2010  Hobbyist
HAHHAH YEHAH! XDD
Reply
:iconkiwipikachu:
KiwiPikachu Featured By Owner Aug 28, 2010  Student Digital Artist
Lol that is to awesome Im surpirsed know ones done this till now!
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Aug 30, 2010  Hobbyist
Haha!! That was one of my first HTTYD-pictures. ^^ Thanks!
Reply
:iconkiwipikachu:
KiwiPikachu Featured By Owner Aug 31, 2010  Student Digital Artist
Well it looks awesome!! (this was one of my fav parts in HTTYD! XD
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Sep 1, 2010  Hobbyist
YEAH!! XDD That part was one of my favourites too!
Reply
:iconkiwipikachu:
KiwiPikachu Featured By Owner Sep 1, 2010  Student Digital Artist
X3 Man I can't wait for october!!! I refuse to watch it online even though its killing me!! >>
Reply
:iconmadmother88:
MadMother88 Featured By Owner Jun 26, 2010  Hobbyist General Artist
Lol, how cute, I love that scene :D
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Jun 27, 2010  Hobbyist
Nhehe, YEAH! One of the best scenes!! :heart:
Reply
:iconmadmother88:
MadMother88 Featured By Owner Jun 27, 2010  Hobbyist General Artist
:D It was so cute how Toothless seemed to purr
Reply
:iconhukkis:
Hukkis Featured By Owner Jun 28, 2010  Hobbyist
YEAHHH! QwwQ But if thereīs something that I love, itīs Hiccupīs smile~ >w<
Reply
:iconmadmother88:
MadMother88 Featured By Owner Jun 28, 2010  Hobbyist General Artist
I know, it's so cute :D
Reply
:iconichadoggi:
ichadoggi Featured By Owner Jun 2, 2010
I LOVE THAT PART!! :la:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 30, 2010
Image Size
214 KB
Resolution
444×2895
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
24,667 (1 today)
Favourites
377 (who?)
Comments
153
Downloads
1,012

Camera Data

Make
Nokia
Model
3600 slide
Date Taken
Mar 30, 2010, 12:41:24 AM
×